SMM menejer

Marketing, reklama va PR
oylik 3 000 000 – 15 000 000 so'm
  • Umumiy maʼlumot
  • Talab, koʻnikma va majburiyatlar
  • Ijobiy va salbiy tomonlari
  • Qayerda ishlash mumkin?
  • Foydali havolalar

Umumiy maʼlumot

SMM menejer bu — SMM (Social Media Marketing) mutaxassisi, ijtimoiy media vositalaridan foydalangan holda vebsayt, tovar yoki xizmatlarni targʻib qilish boʻyicha chora-tadbirlar ishlab chiqib, uni amalga oshiradigan kasb vakili. Uning maqsadi mijozning mahsulotiga yoki xizmatiga qiziqqan auditoriyani qamrab olish, mijozning brendi va obroʻyini mustahkamlash, salbiy, shu jumladan, ijtimoiy tarmoqlardagi “qora PR”ning oldini olib, xaridor uchun ijobiy qiyofa yaratishga harakat qilish hisoblanadi. “SMMchi” toʻgʻridan toʻgʻri sotuvga taʼsir koʻrsatmasligi mumkin, lekin bilvosita, mahsulotning ijobiy qiyofasi va u haqda maʼlumotlarni taqdim etish bilan sotuvni koʻpaytiradi.

SMM menejeri brend, mahsulot yoki xizmatning qaysi ijtimoiy tarmoqlarda targʻib qilinishi, salbiy izohlar bilan ishlash va zararsizlantirish boʻyicha ish qanday tashkil etilishi, ijtimoiy kanallardagi auditoriyani koʻpaytirish uchun qanday ish olib borilishi va boshqalarni aniqlaydi.

Ijtimoiy sohada ijodiy yondashuvni qoʻllash bilan bogʻliq boshqa tadbirlar singari, SMM menejeri kasbi ham algoritmlashtirilgan harakatlarga qaraganda kamroq darajada sunʼiy intellektga berilish xavfi ostida. Yangi nostandart yechimlarni izlash va maqsadli auditoriyaning turli guruhlariga oʻziga xos yondashuv zarurati mutaxassisning nafaqat oʻz kasbiy mahoratini, balki shaxsiy isteʼdodlarini ham qoʻllash imkoniyatini kengaytiradi. Internet muhiti rivojlanishi va kelajakda oʻziga xos xususiyatlarga ega yangi ijtimoiy tarmoqlarning muntazam ravishda paydo boʻlishi SMM menejeridan doimiy ravishda samarali dasturlashtirilmagan yechimlarni izlashni talab qiladi.

Talablar

  • Ijtimoiy tarmoqlarning imkoniyatlari va cheklovlarini tushunish;
  • Har bir ijtimoiy tarmoqdagi reklama xususiyatlarini bilish;
  • Turli xil uslublarda matnlarni osongina va tez yozish qobiliyati;
  • Grafik muharrirlar bilan ishlash koʻnikmalari;
  • Fotosuratlar bilan tajriba: rasmlarni tanlash, sotib olish;
  • Ijtimoiy tarmoqlarda reklama almashinuvi bilan ishlash koʻnikmasi;
  • Odamlarni tushunish va ular bilan muloqot qilish qobiliyati;
  • Boshqaruv qobiliyatlari;
  • Veb-tahlilni bilish.

Sifatlar

  • Keng dunyoqarash;
  • Siyosatchilik;
  • Oʻzini ishga bagʻishlash;
  • Memlar, madaniy kodlarni bilish;
  • Ijodkorlik;
  • Muloqotchanlik;
  • Tahliliy fikrlash qobiliyati.
Ijobiy tomonlari
  • Talab qilinadigan ish;
  • Tovar va xizmatlarni toʻgʻridan-toʻgʻri reklama qilishga nisbatan salbiy munosabat bilan taqqoslaganda foydalanuvchilarning sodiq munosabati;
  • Maqsadli auditoriyani aniq tanlay olishning keng koʻlamli qobiliyati;
  • Foydali tarkib;
  • Faollik;
  • Masofadan turib ishlash.
Salbiy tomonlari
  • Muntazam oʻzgarib turadigan platformalar bilan ishlashingiz kerak;
  • Boshqaruv turiga qarab, odamlarni ishga olish va ishdan boʻshatish sizning zimmangizda boʻladi;
  • Ish vaqti tugagani bilan ish kuni tugamaydi. Doimo aloqada boʻlib turishingiz lozim.

Qayerda ishlash mumkin ?

  • Reklama agentligi;
  • Nashriyot uyi;
  • OAV;
  • SMM kompaniya;
  • Marketing agentligi;
  • Marketing faoliyatini olib boruvchi kompaniyalar.

Foydali havolalar