Ofis menejeri




-
Umumiy maʼlumot
-
Talab, koʻnikma va majburiyatlar
-
Ijobiy va salbiy tomonlari
-
Qayerda ishlash mumkin?
-
Foydali havolalar
Top kategoriyalar
Umumiy maʼlumot
Ofis menejeri — barcha ofis xizmatlarini kuzatib borish, ishlarni muvofiqlashtirish, idorani zarur materiallar bilan taʼminlash bilan shugʻullanadigan mutaxassis. Ofis menejeri ofisni boshqaruvchi xodim. Qoida tariqasida, ushbu xodimni korxonaning markaziy (bosh) idorasi yoki korxona direksiyasi joylashgan ofisning xodimlari qatorida tanishtirishadi.
Ofis menejerining birlamchi vazifasiga xodimlarni boshqarish kiradi. U kotiblarni, kotib referentlarni, haydovchilar va kuryerlarni boshqaradi, ularga aniq vazifalar beradi hamda ularning bajarilishini nazorat qiladi. Bundan tashqari, ofis menejeri kompaniyaning iqtisodiy ehtiyojlarini taʼminlaydi. Aynan u zaruriy texnika sotib olishni amalga oshiradi, texnik xizmat koʻrsatish boʻyicha muzokaralar yoki shartnomalar tuzadi, texnik xizmat koʻrsatish uchun mutaxassislarni chaqiradi, ofisdagi ish joylarining ergonomikasini taʼminlaydi va nazorat qiladi. Shuningdek, ofis menejerining vazifalari hujjatlar bilan ishlashni oʻz ichiga oladi. Kompaniyaning talablaridan kelib chiqqan holda, birlamchi buxgalteriya ishlarini olib borishi mumkin: hisobvaraq va hisob fakturalarni koʻchirish, bank operatsiyalarini oʻtkazish va boshqalar shular jumlasidan.
Talablar
- Ishonchli kompyuter va ofis foydalanuvchisi;
- Ogʻzaki va yozma savodxon;
- Voqealar koʻnikmalari;
- Ish etiketini bilish;
- Chet tillarini bilish;
- Naqd pul mablagʻlari, tushumlar va xarajatlarga oid hujjatlarni saqlash boʻyicha tajriba;
- Xodimlarni ragʻbatlantirish qobiliyati;
- Muzokaralar va biznes yozishmalarini olib borish.
Sifatlar
- Javobgarlik;
- Faol hayot pozitsiyasi;
- Yuqori ish qobiliyati;
- Muloqotchanlik;
- Stressga qarshilik;
- Harakatchanlik;
- Murosali boʻlish;
- Tartiblilik;
- Mustaqillik;
- Tashkilotchilik qobiliyati.
Majburiyatlar
- Ish yozishmalarini olib borish (xat, soʻrovlar, kompaniya faoliyati bilan bogʻliq boshqa hujjatlarni tayyorlash);
- Idorani kanselyariya, sarf materiallari va boshqa inventar buyumlar bilan ta’minlash;
- Texnik xodimlarning ishini nazorat qilish (ofisning tozaligi va tartibi);
- Boshqaruv hujjatlarini tuzish, bajarish va saqlash;
- Kompaniyaning sayohatlari, turli tadbirlarini tashkil etish;
- Rahbarning faoliyati uchun zarur boʻlgan hujjatlar va materiallarni tayyorlash;
- Kiruvchi va chiquvchi hujjatlarni rasmiylashtirish va hisobga olish;
- Tashrif buyuruvchilarni qabul qilish, yordam koʻrsatish, xodimlarning soʻrov va takliflarini koʻrib chiqish.

- Ishga joylashishda hech qanday qiyinchilik yoʻq;
- Kotiblik ishi tajriba orttirish va mehnat daftarchasi ochishni istagan talabalar va bitiruvchilar uchun eng yaxshi tanlov;
- Ushbu sohadagi tajribali mutaxassislar yuqori maosh oladi;
Ish oson va juda qiziqarli.

- Tajribasiz odam eng kam ish haqi oladi;
- Yuqori masʼuliyat;
- Koʻp majburiyatlar;
- Rahbarlar va xodimlar koʻpincha ularni ish jarayonida yuzaga keladigan barcha muammolarda ayblaydi;
- Nazoratchilar xodimga shaxsiy xizmatlar ham yuklashlari mumkin.
Qayerda ishlash mumkin ?
- Moliyaviy muassasalar;
- Kichik va katta korxonalar;
- Turli firma va agentliklar;
- OTM;
- Shifoxonalar.