PR-menejer

Marketing, reklama va PR
oylik 5 000 000 – 15 000 000 so'm
  • Umumiy maʼlumot
  • Talab, koʻnikma va majburiyatlar
  • Ijobiy va salbiy tomonlari
  • Qayerda ishlash mumkin?
  • Foydali havolalar

Umumiy maʼlumot

PR menejeri bu – jamoatchilik fikrini shakllantirish ustida maqsadli ish olib boradigan, kompaniya yoki shaxs va auditoriya oʻrtasida aloqa oʻrnatadigan mutaxassis. Maʼlum darajada, bu kompaniyaning “yuzi”, axborot tadbirlarini tashkil etadigan, tashkilot faoliyati toʻgʻrisida yangiliklar tayyorlaydigan va ommaviy axborot vositalari va boshqa aloqa kanallari orqali maqsadli auditoriyaga maʼlumot yetkazadigan, brend yoki shaxsni targʻib qilish strategiyasini oʻylaydigan xodim. Koʻpincha bu kompaniya uslubiga taʼsir qiladigan odam.

PR menejeri sifatida ijodiy va zamonaviy ishlash doimiy faoliyatni, katta hajmdagi muloqot va yangi tanishlarni anglatadi. Ish haqi munosib, ammo stress va javobgarlik darajasi yuqori, ish kuni odatda tartibsiz. PR mutaxassislari ommaviy axborot vositalari vakillari bilan koʻp muloqot qilishlari kerak, koʻpincha omma oldida gapirishadi. Kasbning oʻziga xos xususiyati shundaki, unda asosan yoshlar va koʻproq qizlar ishlaydi. Professional PR menejeri faol, oʻziga ishongan va talabchan boʻladi.

Talablar

  • PRni boshqarish va reklama asoslari va prinsiplarini bilish;
  • Marketing, menejment, iqtisod asoslarini tushuna olish;
  • Ish yozishmalarini oʻtkazish qobiliyatlari;
  • PR kompaniyalar tamoyillarini bilish;
  • Media rejalashtirish va strategiya koʻnikmalari;
  • Maqolalar, sharhlar, press-relizlar, reklama materiallarini yozish qobiliyati;
  • Odob-axloqni bilish, umumiy til topishish qobiliyati va ommaviy axborot vositalari bilan toʻgʻri aloqa qilish usullari;
  • Koʻrgazmalar, turli ixtisoslashgan seminarlar, matbuot anjumanlari tashkil etish tajribasi;
  • Zamonaviy dasturiy taʼminotga ega boʻlish;
  • Grafik muharrirlar bilan ishlash koʻnikmalari;
  • Erkin yoki suhbat darajasida ingliz tilini bilish.

Sifatlar

  • Muloqotchanlik;
  • Faollik;
  • Ijodkorlik;
  • Ishlash qobiliyati;
  • Koʻp masalali rejimda ishlash qobiliyati;
  • Oʻz fikrlaringizni aniq bayon etish qobiliyati;
  • Stressga qarshilik;
  • Uslub hissi (pirovardida, PR menejeri bu tashkilotning rasmiy vakili).

Majburiyatlar

  • PR strategiyani ishlab chiqishda ishtirok etish;
  • Reytinglar va tanlovlar bilan ishlash, ommaviy axborot vositalari bilan oʻzaro hamkorlik;
  • Kompaniya obroʻyini oʻylash;
  • Ommaviy axborot vositalarida kompaniya to‘g‘risida eslatib o‘tilishini monitoring qilish va tezkor munosabatlar berish;
  • Inqirozli vaziyatlarga zudlik bilan javob berish;
  • Ijtimoiy tarmoqlar, bosma va elektron ommaviy axborot vositalarida salbiy reaksiya bilan ishlash;
  • Kompaniyaning PR strategiyasiga muvofiq bozorda brendning ijobiy imijini shakllantirish, jurnalist, blogerlar, ta’sir o‘tkazuvchilar bilan yaqindan ishlash;
  • Yangiliklarga oid tadbirlar yaratish, press-turlar o‘tkazish, intervyular tayyorlash;
  • Yangi loyihalar taqdimotlarini tashkil etish, kompaniya yangiliklarini shaharning asosiy ommaviy axborot vositalarida yoritish;
  • Asosiy ommaviy axborot vositalarida kompaniyadan yuqori saviyada iqtibos keltirilishini va muntazam aylanishini taʼminlash.
Ijobiy tomonlari
  • Juda aqlli va gʻayrioddiy odamlar bilan aloqa qilish;
  • Bu jarayonda haqiqiy zavq olish va ilhomlanish qobiliyati;
  • Koʻp hollarda siz oʻzingizni oʻzingiz jalb qiladigan ijodiy ish;
  • Talabgir va zamonaviy kasb;
  • Yuqori ish haqi.
Salbiy tomonlari
  • Qiyin ish;
  • Tushunmovchilik;
  • Tartibsiz ish vaqti;
  • Yuqori masʼuliyat;
  • Murakkablik.

Qayerda ishlash mumkin ?

  • Reklama agentligi;
  • Nashriyot uyi;
  • OAV;
  • SMM kompaniya;
  • Marketing agentligi;
  • Marketing faoliyatini olib boruvchi kompaniyalar.

Foydali havolalar