Umumiy maʼlumot
PR menejeri bu – jamoatchilik fikrini shakllantirish ustida maqsadli ish olib boradigan, kompaniya yoki shaxs va auditoriya oʻrtasida aloqa oʻrnatadigan mutaxassis. Maʼlum darajada, bu kompaniyaning “yuzi”, axborot tadbirlarini tashkil etadigan, tashkilot faoliyati toʻgʻrisida yangiliklar tayyorlaydigan va ommaviy axborot vositalari va boshqa aloqa kanallari orqali maqsadli auditoriyaga maʼlumot yetkazadigan, brend yoki shaxsni targʻib qilish strategiyasini oʻylaydigan xodim. Koʻpincha bu kompaniya uslubiga taʼsir qiladigan odam.
PR menejeri sifatida ijodiy va zamonaviy ishlash doimiy faoliyatni, katta hajmdagi muloqot va yangi tanishlarni anglatadi. Ish haqi munosib, ammo stress va javobgarlik darajasi yuqori, ish kuni odatda tartibsiz. PR mutaxassislari ommaviy axborot vositalari vakillari bilan koʻp muloqot qilishlari kerak, koʻpincha omma oldida gapirishadi. Kasbning oʻziga xos xususiyati shundaki, unda asosan yoshlar va koʻproq qizlar ishlaydi. Professional PR menejeri faol, oʻziga ishongan va talabchan boʻladi.
Foydali havolalar
Integrated Marketing Communications: Advertising, Public Relations, Digital Marketing and more
Koʻrish
Principles of Public Relations
Koʻrish
The Nuts and Bolts of Public Relations
Koʻrish
Introduction to Public Relations
Koʻrish